Hej Volvo snak
Jeg har et par spørgsmål ang min Volvo v70 2, 4d 205 hk automatic fra 2009
Har flere gange oplevet at jeg på længere køreture taber effekt, det vil sige at når jeg på en distance fra Ålborg til Frederikshavn kørere med en fart på mellem 140 til150 km/t taber effekt, i starten troede jeg at det var når jeg kørte med fartpilot men har fundet ud af at det også sker når jeg kører manuelt med fodgas. Bilen taber fart og til sidst kører jeg max 80 km/t kan høre og se på omdrejnings tæller at gearkassen forsøger at skifte gear tager omdrejninger men ingen effekt, har flere gange måtte køre ind til siden og slukke bilen, vente mellem 5 til 10 minutter og så starte igen og så er der ingen problemer og bilen trækker som den skal og skifter også gear.
Der kommer ingen fejl info i infocenter, har også fået testet bilen hos volvo 2 gange og der ligger ingen fejl i looken
Har siden snakket med en som sagde at det evt kunne være brændstoffilter der var ved at være stoppet til, så har nu fået det skiftet, følte også at det hjalp, har nu køre ca 3 uger hvor alt har været ok, men så igen her til aften var det sku galt igen
Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, er ved at være rigtig træt at problemet på, forhånd tak