Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Smedehansen skrev:Hej.
Så er det knas med volvo'en igen det er en v70 2004 d5 163hk.
Problemet er at når man køre, og accelerere give den nogle gange et lille ryk, som om den lige mangler brændstof i et sek. Men det er ikke hver gang. Den er så også kommet med motorservice påkrævet og går i nødprogram 4 gange inden for en måneder. Men køre ind til siden og stopper og den køre fint igen. Fejlen kommer når man fx køre ud fra en vej eller køre ned på motorvejen så under accleration. Jeg har så i sidste uge købt en vida dice, og fået udlæst fejlen og den siger (Ecm-6805 boost presserende controle faulty flow) Intercooler er skiftet den var godt nok dårlig. Og motorophæng er skiftet for et halvt år siden både for og bag og alle *. Jeg har også fået en til at gasse op og kan se at wastegate bevæger sig. Nogle bud på hvad jeg kan prøve eller hvad det kan være.
Nu er der så også en vida dice på Falster hvis der er nogle der har brug for det, er bare ikke en haj til det endnu men kunne da udlæse fejkoderne...
Jacob

solgt skrev:turbotryk ventilen plejer også at kunne lave den fejl sidder på blokken bag en tueboslange forest på motoren

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 7 gæster