Hejsa.
Jeg har anskaffet mig for første gang en 850'er. Da jeg købte bilen for 4 måneder siden havde den motorstyringsfejlampen tændt (som den stadig har idag) - tidligere ejer sagde, at det var tågelyset som mangler en pærer, derfor den lyste. Det troede jeg på og har ikke valgt at skifte pæren af ren dovenskab. Har først fundet ud af hvad fejlen betyder den anden dag.
Bilen har kørt rigtig godt lige siden købte den, men har altid undre mig over, hvergang jeg flyder benzin på - så går der langtid før den overhovedet fatter, at der er kommet noget på. Først efter 15km begynder benzin måleren at registrer at der benzin på og det samme med infocenteret.
Her den anden dag, har jeg flydt 50 liter benzin på den. og kørt godt vel 30km uden Benzinmåleren har registreret noget og infocenteret skriver kun der er til 90km. Og NU har bilen svært ved at starte og kan kun stå i tomgang. Hvis jeg giver den noget gas, så hoster den og går UD - og så kan jeg ikke få liv i den igen. Får først gang i den igen efter mange førsøg!
Hvad kan problemet været?!?!
Mvh Mads.