Benzin Pumpe

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Benzin Pumpe

Indlægaf Petter.Glemstrup » man jan 05, 2015 18:04 pm

Jeg har en Volvo S40 1.8 Classic fra 2002 den har kørt 91500KM. Jeg har lige fået skiftet benzin pumpen fordi bilen satte ud på motorvej og benzin måleren ikke kunne måle korrekt, den kunne vise fuld tank og efter et sluk af motor viste den 75KM tilbage på tanken og den "manuelle" måler var helt i bund. Bosch i Allerød fik bilen ind, da de var det eneste sted der havde åben imellem Jul og nytår i nærhedne af der hvor jeg kunne få bilen frem til. De sagde de målte bilen for at fejlsøge og bilen meldte at benzin måleren havde fejl. Derfor skiftede de pumpe til 3000 kroner incl. arbejds løn.
Idag da jeg startede bilen med næsten fuld tank at vise næsten tom, jeg har ikke kunne starte og slukke og derved få benzin måleren tilbage til sin næsten fulde position. Jeg håber je gkan få bilen op til Bosch i Allereød så de kan kigge på deres ny isatte pumpe og fixe det, men det kunne jo være at der var en af jer kloge hoveder, der havde et bud på hvorfor jeg oplever dette?
Kunne det være noget andet, jeg har læst en del om en masse andre fejl, men jeg mener at disse fejl burde en læser på Bosch værkstedet jo have fanget.
Nogle gode bud, som jeg kan tage med til Bosch. Måske de bare har slået lidt på bunden af tanken, fået den "gamle" benzin pumpe til at virke igen også taget 3000 for en "ny"......det er jo bare en tanke.
Petter.Glemstrup
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 20:44 pm

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 9 gæster