Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Svenne skrev:Hej.
En anden grund til at vælge 140hk kunne også være billigere grøn ejerafgift og forsikring.
Mvh Svenne

gälleryd skrev:Svenne skrev:Hej.
En anden grund til at vælge 140hk kunne også være billigere grøn ejerafgift og forsikring.
Mvh Svenne
ja, og så kan du få den op på 188hk, både bsr og autotech har disse programmer, og forskellen på 140hk og 170hk er ikke ret stor, som jeg tidligere har skrevet, så åbner gasspjäldet mere på 170hk, men 140hk er stärkere ved lavere omdrejninger, og der er vist kun 10nm i forskel, fra ny af, så personligt ville jeg selv välge en 140hk, hvis jeg skulle leve uden turbo.
Ang omkostinger på biler, så koster det at have bil, om det er en Volvo, eller nogen anden, skal man have en bil uden for mange problemer, ja så er der bare en ny der gälder, ikke fordi den måske er fejlfri, men at man får det lavet af värkstedet, og en anden bil imens man venter, ingenting er sikkert i dag.
Henning P skrev:HejJeg køre en 140 med Bsr som skulle give 188hk. Jeg kan sagtens mærke forskellen Og så køre jeg 9-10 km literen i byen I sommers gik den 14 km literen ved 110 ( ville teste ) Men 12 er nok det normale

Cringvig skrev:Hvorfor ikke en med turbo ? Denne har org. benzinfyr, softlæder og faceliftet med blink i spejle.
Ok lidt flere km men stadig kun lige kørt til....
Go lørdag
http://www.joers.dk/biler//vis/21472845 ... omentum-5d

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster