Hej jantt, ham jeg kender som körer rally i en 850 GLT(4 dörs), han har helt klart manuel gear, motoren er bygget ret meget om, så det kan holde
, det du har gjort ved din kommer ikke til at holde, på längere sigt, han har special stempler, pejlstänger, anden krumtap, men körer med 92 glt knasten, der er sinterlamel-kobling, og close-ratio gearkasse og hans bil yder lige på gränsen til den klasse, uden turbo han körer i, men den kan höres i skoven når han kommer, fed lyd
, men har du planer om at sätte manuelgear i, ja så kommer der en masse problemer med told, syn osv, da jeg kan höre du vil have den på nummerpladder, danske vel og märket, så bliver det nemmere og MEGET billigere at få en turbo, da Volvo ikke er meget for at udlevere alle de papirer, du skal bruge ved sådan et ombygge.
men al held og lykke med din bil, nu husker du vel også at lave bilen, så den kan stoppe igen, for det er der mange der glemmer, eller skider på
.
En speciel kode, bliver lavet imens man har bilen ved siden af sig, tro mig... jeg taler af erfaring, for skal din bil chippes,tunes osv, så måles det bagefter der hvor man nu engang har valgt det, men måske passer det hele bare for dig, personligt eller dem jeg kender, har det aldrig lykkedes for.....