Motoren fra en 2009 er ikke på 2319cc, men på 2521cc, og som jim skriver er der en "del" der skal bygges/laves om för det passer, men det kan lade sig göre
, jeg kender en der tog en 2.4 dieselblock og fik det tilpasset, så det idag er en benziner, blokken er en del stärkere pga det var fra en diesel, men det var et STORT arbejde de lavede, og havde en del problemer med motorstyringen bla, og der skulle modificeres ret meget, både i motorblock og topstykket, men den endte på lidt over 300 hk, men var klar til det dobbelte, og motoren blev vendt 90 grader, så den trak på baghjulene, og gearkassen tog de vist fra en BMW 335td, men det var heftige grejer, men om den körer endnu, ja det aner jeg ikke noget om, det er snart 7-8 år siden, men det var en fed v70, selv en v70n-r måtte träkke sig når de kom op på 80-100 km/t.
Selv min gamle 940 med en 3.0 liters motor fra en e-39(ca 230 hk) kan sgu flytte sig, men den bruger lidt baghjul
, og ham der hjalp med at få det hele til at spille sammen, det tog ham ca 4 timer, og så var styreboksen fra BMW èn klar, men der skulle loddes lidt osv, og 2 dage efter gik den igennem syn, som ombygget fordon (köretöj), men med bremser fra BMW èn, gearkassen er fra en 335td, sammen med bagtöjet, det er noget gammelt lort, men den er sgu sjov at köre i
.