Raka Rör udstødning - erfaringer?

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Raka Rör udstødning - erfaringer?

Indlægaf Ulrik Friis » fre jul 07, 2017 18:26 pm

lhb skrev:Jeg kører med Ferrita standard version, godt nok på en S70, og her buldrer det også mere end den originale. Potterne er mindre end den originale og der er 2 i stedet for en. Da jeg et par måneder efter skiftet havde bilen på lift bemærkede jeg at den miderste potte ikke er gastæt. Den er utæt i gavlen, der hvor gavlen er presset på, ikke meget men man kan godt høre en hvislen. Det reklamerede jeg over og fik et helt nyt sæt. Men det er også utæt. Så tog jeg fat i Ferrita og de svarede at det er helt normalt.

Det eneste sted der må komme luft ud af en udstødning er for enden af hele molevitten. En utæt potte er ikke normalt.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Raka Rör udstødning - erfaringer?

Indlægaf Kingo » tors feb 15, 2018 17:33 pm

Nåh - det ser endelig ud til at Raka Rör har fået sending hjem med den nye og forhåbentlig mindre brummende bagpotte. :D
Han sender mig en ny bagpotte - men jeg kom til at tænke på hvor meget mellempotten har af betydning? (Han skriver at han sender bagpotten så er usikker på om jeg skal kræve at jeg også vil have anden mellempotte) Nogen der har forstand på udstødninger der ved hvor meget mellempotten har at sige?.....
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: man mar 19, 2012 19:27 pm
Geografisk sted: Vangede

Foregående

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 21 gæster