Jeg har da skrevet lidt, men kort PSA ( fransk) motor den ligger i mange bil mærker for år tilbage ,vores aldrig fejl ,der kan være olie problemer så skift olie noget før ,EGR ventil problemer som mange andre med et D på smækken, nogle opfandt et andet bundkar til motor om der virker ?, vi som sagt glade for vores mener 110 hk passer vist nok
Hej Tak Steen Det var det jeg søgte, har ikke kunnet finde noget ellers Så det var godt jeg ikke fik købt,,,,, ellers en rigtigt fin V70 fra 2011 med alt Søren
1 Volvo V60 D3 2013 1 Harris Magnum 2, 1100 1 Kawasaki GPZ 1000RX 1988 1 Ford Escort MK 1, 1100 Tidligere 1 Ford Transit Mk 1 V4 2,0 * ,autocamper 1 Volvo V70 D5 2003 Tidligere 1 Case 1390 1982 1 Massey- Ferguson 135D 1973 30 Aberdeen- Angus`er
jeg har også været ved at grave lidt i at finde en afløser til V70eren
Det ser ud til at V70 fra 2007 til -14 ikke har kølevandstemperatur i instrument panelet?
Det samme gælder S80 osv.
Det synes jeg er lidt irriterende, når man er lidt "mekanik" interesseret og gerne vil vedligeholde bilen fornuftigt, så er det rart at have en fornemmelse af hvor hurtigt den varmer kølevandet op
Med det nye instrument panel fra 2014 kom det med igen.
Hej alle Midt i Corona krisen har jeg, fundet ud af hvordan kender forskel på en Volvo motor og en PSA eller andet. Det fjerde ciffer i motorkoden, som står på registreringsattesten, hvis det er et 4 tal er det en Volvo, hvis der står 2, kan det være en PSA eller Ford motor. Rigtig god dag alle sammen.
Volvo V40 2.0 D3 2016 2002 V70 2,4 D5 med RTI og Dieselpartikelfilter. Solgt