Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
af morten lunde » ons jan 02, 2008 10:40 am
Kan det passe at en 16T turbo fra en 850R er lidt større end den originale 15T fra en 850 T5?
Mvh Morten
-
morten lunde
- Moderat bruger
-
- Indlæg: 37
- Tilmeldt: lør sep 09, 2006 17:38 pm
af morten lunde » fre jan 04, 2008 13:18 pm
Jeg har også været inde og undersøge på Turbobricks.com om hvad forskellene er. og der er en som siger at 16T er bedre ved lave og mellemomdrejninger ved 10-14 PSI (0,6-1 bar ca).
Men han siger også a 15G'eren er bedre ved højere omdrenjninger, og har hurtigere spool-up pga. skovlhjulenes udformning.
Mvh Morten
-
morten lunde
- Moderat bruger
-
- Indlæg: 37
- Tilmeldt: lør sep 09, 2006 17:38 pm
Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster