Så fik jeg skiftet pumpen, og så kunne jeg starte bilen, men stadig ville den ikke over 3000 omdr. Skiftede knastføleren, men heller ikke dette hjalp. Så til sidst måtte jeg overgive mig, og køre ud til Volvo forhandleren, Pedersen & Nielsen, her i Hjørring. De var MEGET hjælpsomme, og den mekaniker, der lyttede på min bil, mente først det var slangerne til MAP sensoren, men kunne godt se de ikke fejlede noget. Derefter lyttede han til min afgangen på min udstødning, og sagde: "den siger alt for lidt!" Han mente at katalysatoren, var faldet sammen, og derfor kunne motoren ikke komme af med udstødningsgasserne. Jeg ilede hjem igen, og afmonterede den prop, der sidder overfor lambdasonden, og pludselige kunne jeg få den op på ca. 4500 omdr. inden den begyndte at sætte ud. Jeg skar en lap ud af katalysatoren og afmonterede al indmaden i den, og svejsede katalysatoren pænt sammen igen. Og nu har jeg en bil, der bare kører som en Volvo igen, dejligt!!
Så min næste opgave må være at få fat i en ny katalysator, da bilen nok ikke har godt af at køre uden. Jeg vil benytte lejligheden til at takke alle for deres input angående min drilske 850'er