små fejl

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

små fejl

Indlægaf blondie » man dec 04, 2006 12:20 pm

Hej Alle og glædelig jul.
prøver lige her igennem at søge lidt hjælp til min dejlige 855'er som har nogle små fejl, som jeg gerne vil rette og håber på andre kender til problemerne.
1. drypper olie fra h. side skulle være et kendt problem ( pakdåse)?? nogen der kender til det? og er det en dyr rep.
2. blæser virker ikke på trin 4. der er strøm ved kontakten hvad med modstand ved blæsemotor?
3. Aircondisen virker ikke, der sker abselut intet når kontakt tilsluttes, dog lyser lampen.
til sidst vil jeg gerne høre om nogle af jer får lavet jeres biler i Sverige og om i har kontakt til et godt værksted.
mvh
Leif. E
volvo 855 årg 93
blondie
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: man dec 04, 2006 12:08 pm
Geografisk sted: Nakskov

Indlægaf Kragbak » tors dec 07, 2006 18:06 pm

Med hensyn til dit oliedrypperi har min 855 samme problem, den er på værksted pt. jeg skal nok skrive når jeg ved hvor det kommer fra, men umiddelbart ser det ud til at komme fra bunkarspakningen og eller turboen.

Medhensyn til dit ac er det eftersigende et problem alle volvoer er udsat for. Typpisk er det bunden af samletanken efter kondensatoren der ruster væk.

mvh. Kragbak
Brugeravatar
Kragbak
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 322
Tilmeldt: lør aug 12, 2006 15:38 pm
Geografisk sted: København, men er stolt jyde ;)

Indlægaf blondie » man dec 11, 2006 17:20 pm

mange tak for svaret, jeg må så se om det er samletanken, hvis det er, kan den så skiftes, eller taler vi om en anden dyr rep.?
volvo 855 årg 93
blondie
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: man dec 04, 2006 12:08 pm
Geografisk sted: Nakskov


Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster