Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

kalby skrev:Klågems maskine blev adskilt pga koks og sod. Det er min overbevisning at det er sket pga for lidt motion af maskinen. Den har ikke brændt rent pga for lidt brug. Måske er maskinen i virkeligheden for kraftig til bilen, og ikke bliver udnyttet nok.
Nu kommer den til at køre rundt på Solskinsøen, og der er jo ikke ligefrem de største afstande, og det vil måske bedre passe til 163 hk makinen. Vore nuværende V70 TDI gør det ganske fortrinligt, og ruller op mod 16 km/l. Det vil måske ikke kunne lade sig gøre i en 185 hk'er.
jeg har lige solgt et sæt dyser til en xc90 D5 som var defekte efter 160.000 km. Det virker da ikke rigtigt at de allerede er defekte, eller ?? er det..

kalby skrev:.
jeg har lige solgt et sæt dyser til en xc90 D5 som var defekte efter 160.000 km. Det virker da ikke rigtigt at de allerede er defekte, eller ?? er det..

kalby skrev:Nu kommer den til at køre rundt på Solskinsøen, og der er jo ikke ligefrem de største afstande, og det vil måske bedre passe til 163 hk makinen. Vore nuværende V70 TDI gør det ganske fortrinligt, og ruller op mod 16 km/l. Det vil måske ikke kunne lade sig gøre i en 185 hk'er.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster