Hul i udstødning

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Hul i udstødning

Indlægaf Zeuner » fre apr 20, 2007 19:11 pm

Hej venner

Hvordan kan man lappe huller i en udstødning og hvor store huller kan der lappes??

Mener at have hørt at der findes forskellige produkter man kan putte på ved hullerne. Mine huller drejer sig omkring en svejsning, så findes der et tætningsbånd som man kan vikle omkring eller??

Tak på forhånd, og glædelig weekend..
Zeuner
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: man nov 27, 2006 16:32 pm

Indlægaf Duett » fre apr 20, 2007 21:53 pm

Hej zeuner. Det kan jo også blive så ringe at eneste ordentlige løsning er et nyt udstødning!!! Det du spørger til sorterer i min verden under klyt og midlertidige løsninger, som at pisse i bukserne, det varmer kun kort!
Med venlig hilsen Duett
Duett
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: tors feb 02, 2006 21:42 pm
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf Shadows » lør apr 21, 2007 7:55 am

Jeg er helt enig med Duett - med mindre det er dagen før jeg skal køre på langtur. Så kunne jeg (hvis presset af tidnød) prøve at kigge på en bilistbutiks hylder og finde en et stykke blødt metal med indbygget spændebånd. Hullet kan så lige stoppes med lidt GUNGUM fra samme butik, eller hvis man er heldig på en benzintank. Men mindre tanken kun sælger pølser og dårligt brød :twisted: Dette metode er kun til små huller i lige rør. GunGum kan også bruges i samlinger.
Men som sagt dette er kun til nødløsninger indtil man for skiftet de defekte dele :D

Held og lykke med at stoppe "prutteriet"
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1515
Tilmeldt: man apr 02, 2007 19:50 pm
Geografisk sted: 2900

Indlægaf Zeuner » søn apr 22, 2007 11:18 am

Jep er enig med jer begge.. For mit vedkommende drejer det sig også kun om en midlertidig løsning indtil der er kapital nok til at få udstødningen skiftet. SU´en rækker desværre ikke langt :(

Men tak for hjælpen, må ned og se om jeg kan få noget GUNGUM og få det lappet midlertidigt :D

Zeuner

*lukket*
Zeuner
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: man nov 27, 2006 16:32 pm


Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 16 gæster