trorde det var røret under udstødnings manifolden fra vand pumpen der var mørt men det var det ikke.
her i tirsdags kørte jeg hjem fra arbejde som jeg plejer, godt 60km mellem 80-100kmt hastinghed, kom hjem parkedrede og skulle lige pakke noget væk i handskerumet syntes bare at jeg kunne høre blæseren ude i motor rummet køre på fulde smader hvilket den normalt ikke plejer at gøre så måtte lige kigge åbnede ned til dyret og der var bare olie ud over det hele i en dejlig cream hvid farve og et hurtigt kig under olie dækslet bekraftede mine tanker sprunget
top-pakking og havde skudt olie pinden op af sit hul have knækket den dagen for inden ved et uheld havde så bestilt en ny men var ikke kommet pga de holdte lukket i sverige så ingen vare
fik hevet toppen af her til aften og det var også helt tydeligt mellem en køle kanal og olie kanal, fandt så utæt heden der har været af køler væske det var et stykke der mangle på toppaking i siden så det rendte ud og ned bag motoren.
nu må jeg se hvad den siger da toppen lige bliver tryk prøvet imorgen inden den ryger på
billeder kommer imorgen