Tomgang vrøvl 740 turbo ´89

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Tomgang vrøvl 740 turbo ´89

Indlægaf Aslan » ons jun 06, 2007 11:00 am

AFBLÆST

Efter kontakt til diverse mekanikere - og der iblandt volvo mekanikere - som alle har sagt der er løs forbindelse, kræves ny regulator, fejlfinding på ledningsnettet etc etc - og alle som en har udtalt man IKKE kan rense den!!!!!

Jeg nægtede at give op, da min regulator var sat i inden for det sidste år, derfor afmonterede jeg den, efter at have talt med en ældre mand som viste sig at have volvo som hoved interesse - rensede den i Bardals bremserens, lod den ligge i en halv time - derfter en tur med trykluft - og vupti - en dagsløn til mekanikeren sparet.


Godt råd til alle - prøv den nemmeste, logiske og billigste løsning først
Så bliver der til en ny læderstue istedet for - dejligt - se det var en god dag

Michael







Hej alle, har lige meldt mig ind i jeres forum - og jeg har allerede et problem ( okauy okay -det var derfor jeg meldte mig ind )

jeg har en 740 turbo fra ´89 - passet i hoved og r.. - og spinder som en kat.

Den er begyndt at hoppe og danse i tomgang - har hørt det kan være tomgangsregulatoren - eller en løs forbindelse. Når jeg piller stikket til regulatoren fra, sker der ingen ændring i tomgangen - kan det deror være en løs forbindelse - eller!!!!!

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt, kan jeg selv ordne det vil jeg helst det.
Aslan
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: ons jun 06, 2007 10:48 am
Geografisk sted: Humlebæk

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster