gmtgmt skrev:kommer du på volvo værksted med din bil om så du ALDRIG har været på aut. værksted og få lavet service. så SKAL du have Volvo assistance med mindre din bil er over 10 år.
Jeg har altid lavet service selv. eneste grund til at Volvo skyller gearkassen er fordi Jeg ikke gad at rode med det selv til den pris. olien alene ryger et godt stykke over 1000.kr.
Efter hvad Jeg har fundet ved hurtig søgning på nettet. Så er assistance kun sammen med service 2.0 hvor de så forlænger med 1 år ad gangen. Men Hvis bilen aldrig har fået lavet service så er der ikke noget at forlænge. Volvo kører jo også med service +6 som er til biler over 6år.
Men som Jeg skrev i forrige indlæg, så smutter Jeg lige forbi på mandag når de har åbent igen.
Volvo Assistance følger bilen 1 år efter første registreringsdato. Efter det første år forlænges Volvo Assistance med 1 år, hver gang bilen får udført Volvo Original Service på autoriseret Volvo værksted uden yderligere omkostninger for dig. Volvo Assistance forlænges maksimalt indtil bilen er 10 år.
Klågem
V70 III D5 momentum 185hk 6 gears aut. 08´

PPC-fejlkodelæser
Icarsoft VOL II
Tidligere biler:
Volvo v70 II D5 185 hk Millennium auto 2006
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´
121 quick 67´