Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

find-us skrev:Hej
Jeg har en V70N (V70 II) fra 2000 med 140hk (benzin) og går og overvejer at bsr tune den til til 180 hk.
Og ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med dette?? og gør det nogen forskel min er aut. gear??
Håber nogle af jer der har prøvet det vil give jeres mening om det, eller man skal holde sig langt fra det.
Med Venlig Hilsen
Den glade Volvo ejer som lige mangler lidt ekstra overskud.

søren 2,4T skrev:Hejsa.
Jeg har selv lidt erfaringer med BSR. Jeg er sikker på at de er dygtige i Sverige, ellers var de ikke blevet så store! Meeen, for din egen skyld, så kør ind til en af de forhandlere hvor du kan prøve tuningen i en time inden du køber. Du kan nemt blive skuffet, eller måske er der noget galt med bilen som du ikke umidlbart kan mærke. Det er der med min 2,4T. Har ofret i omegnen af 5000kr ud over de 5000kr som tuningen kostede, og det virker stadig ikke! Så mit råd er, som nævnt at prøve det først inden du køber, ellers så kør til en her i landet og få det gjort på stedet. Så kan de også hjælpe dig hvis der skal fejlfindes. Jeg har fortrudt at jeg ikke prøvede det før jeg købte.
Mvh Søren

JesperKjeldsen skrev:Det kan man læse mere om her :
http://www.bsr-tuning.dk/mere-informati ... or-tuning/

JesperKjeldsen skrev:Som antydet i mit første indlæg er det ikke alverden du får ud af at optimere motoren til de af BSR påståede 188hk..
Jeg ville med den erfaring jeg har i dag ang emnet ikke gentage indkøbet. De penge er bedre brugt andetsteds!
Jeg KAN mærke en forskel, den er ikke voldsom, og skal som før skrevet hentes heeeelt oppe i omdrejningsregistret.
Personligt ville jeg i dag bruge den kapital projektet koster ( ca 7000kr inc udstødning ) på noget andet gejl til vognen!
Just my 5 cents..

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst