Ville høre jer her inde , hvor mange hk man ca får ved at sætte dobbelt 45 mm solex og en k-knast på min b20 fra 84 ( beholder min standard top ) til at starte med .
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
sinola skrev:Ville høre jer her inde , hvor mange hk man ca får ved at sætte db 45 mm solex og en k-knast på min b20 motor
sinola skrev:Ville høre jer her inde , hvor mange hk man ca får ved at sætte db 45 mm solex og en k-knast på min b20 motor
Ingemann skrev:Tilfreds
Jeg synes ikke helt det er helt rigtigt at forøgelse af motordele uden at ændre alt i motoren ikke er tun.
Det han har tænkt sig at smide på sin (forhåbentlige) gamle B20'er, ville fungere, men du har helt ret i at et bearbejdet topstykke (Jeg ville foreslå stage 2 til den knast) ville være at foretrække, hvis man vil udnytte det hele fuldt ud! Udover det, så ville en 2,5" udstødning også være en god ting. Og sådan kunne man blive ved i lange baner, men til at sige at det ikke er tun, før det er helt gennemført, synes jeg lidt er noget fis. Det er ikke noget jeg vil diskutere, for jeg ved jeg får huk af dig, Hr Småsur, men bare min mening.
det top stykke i snakker om , er det et jeg kan købe ved kg trimning eller det jeg har som jeg sender der op til dem.sinola skrev:Ville høre jer her inde , hvor mange hk man ca får ved at sætte 45 mm weber og en k-knast på min b20 som er fra 84 .
Ingemann skrev:Haha!
Jeg står selv og planlægger hvordan min gamle B20'er skal krydres.
Jeg ville godt have monteret: 2 dobbelt 45mm webere, stage 2 eller 3 topstykke, 2,5" udstødning og en knast som matcher den her sammensætning. Om der så skal smedede stempler i eller en anden krumtab må tiden vise!
Den her sammensætning skulle gerne give mellem 170 og 190 hk, hvilket jeg synes er rigeligt på en 2 liters blok
Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster