Hej
Jeg er ikke sikker på at der er en org. farve til dem. Jeg er også næsten sikker på at hvis der har været en farvekode, er det ikke noget der er registreret.
Min Amazon, er der til købt indfarvede stålfælge til, fra fabrikken. I følge én af de tidligere ejere.
Jeg er også ret sikker på, de fælge der sidder på Amazon, er faktisk ikke nogle volvo har lavet.
Der er mærket med import. Det mener jeg er fordi de er købt fra et andet firma i et andet land og monteret med dæk et tredje sted og siden monteret på volvo-fabrikken i sverige.
Volvo har gjort meget i at købe halvfabrikater, som f.eks Dana Aksler, Spicer-aksler, Bosch generatore, S.E.V. Marshael generatore osv. For at holde priserne nede, har de købt store partier og bare koncentrret om at samle bilerne.
Jeg mener også det er der fra at 5.5 tommer fælge kommer fra.
Det er normalt, også i dag, at dem der lever disse dele laver et parti og sælger selv, som opfylder kravene til OEM-dele, fordi at de faktiske har lavet de originale. For at financere det udstyr de har købt, til en given ordere. F.eks Walker udstødninger.
Det var et langt svar på et kort spøsgsmål
Beklager, det kan godt løbe lidt af med mig