Hey,
Jeg har i al den tid jeg har haft bilen haft en mislyd fra et eller andet, når jeg har skulle vende bilen det kommer altid ved tæt på fuldt rat udslag, og ind imellem har der været en del modstand i ydre positionerne, som alt den lige skulle ud over et punkt også kunne den dreje mere. Lyden virker ret koncenteret omkring hjul og ophæng. Jeg ved der har været en del problemer med tandstænger, men der er ingen lækage eller problemer ellers. Jeg spurgte en gang hos Volvo, der fortalte det var et eller andet jeg ikke kan huske der bare skulle smørers godt med kobberfedt. Lyden beskrives bedst som en "Uhhh - Uhhh" lyd, og er altid det samme sted på udslaget. Jeg har i tiden jeg har haft den haft skiftet styrerkugler ude og inde, bærerkugler og tårnlejer, begge sider, fordi de har været færdige, og egentlig håbet en af tingene ville løse lyden, men det har det ikke, og da det kun er en generende lyd og ikke lader til at være noget der ikke virker som det skal eller bliver værre, har jeg ikke rigtig gjort noget ved det.
Men kunne da godt tænke mig at høre om nogle har nogle ideer ?