gmtgmt skrev:Nu siger jeg det igen, Du kan få alt til alm dele til 760 med multi link Originalt. Jeg har for snart en måned siden købt og montret den type udstødning du søgte fra volvo 2700kr + moms, Hjul lejerne kan du stadig få originalt, De er faktisk de samme til 850-V70 AWD. 90% af alle alm reservdels steder har ikke dele og kan ikke skaffe til Multilink på de gamle volvoer.
Okay,men ham i Stenløse har jeg opgivet,nu er det Volvo i Randers som kæmper en kamp på at skaffe udstødningen til min bil.
En af lydpotterne har de fået fat på og den sidste er på vej men de kan dog ikke sætte en dato på levering inu.
Ifølge de oplysninger han havde på sin computer findes der flere forskellige lydpotter.
Min midterste potte har best.nr. 3514719 og den bagerste har best.nr. 3514723 og dertil kommer så mont.sættet.
Volvo i Aalborg kunne ikke skaffe delene og Volvo i Randers har nu brugt flere uger på at få dem hjem.
Men det er muligt at Volvo stadigvæk har mange dele til de ældre 760,men ude på de almindelige marked som Mekonomen,Thansen,Refako
Car-Lab og hvad de alle sammen hedder,så er der ingen af dem der har udstødningen og kan heller ikke skaffe dem da Bosal og Walker har
nedlagt produktionen.
Masser af andre ting de har til 760 på deres hjemmesider er udgået af produktionen når man så bestiller varen.
Jeg har dog fået oplyst at FTZ skulle have en 3-4 baghjulslejer til en 760GLE -89 på deres fjernlager.
Tommy Nielsen, Skørping.
Volvo 760GLE 2,8 Automatik 1989.