Ja, absolut!
Det var næsten som at få en ny bil.
Der var ingen problemer i at skifte dem, dog sidder den lille gummibelagte "skive" i toppen (ses øverst inde fra motorrummet) ikke helt ned til tårnlejet, når bilen står på jorden.
Jeg ved ikke om det er støddæmperne eller mine uoriginale tårnlejer som har lidt højdeforskel? Men jeg har haft en bekendt, som er mekaniker, til at kigge på det, og det er IKKE en fejl som jeg først troede.
Det er åbenbart forholdvist normalt uanset hvilke bilmærker man så skifter på og der er da absolut heller intet at bemærke, hverken i køreegenskaber (Andet end at den kører pissegodt..

) , lyde eller noget.
Synsmanden havde heller intet at sige til det. (Og jeg tror egentlig det er tårnlejerne der gør forskellen)
Jeg er glad for at jeg købte dem, og det var ganske få hundrede kroner dyrere end at købe tingene hos BILTEMA. (Og så vil jeg trods alt hellere have Bilstein)
Så jeg vil klart anbefale dem.
Hvis du køber uoriginale tårnlejer, så er dem fra THansen noget kraftigere opbygget end BILTEMAs.
Og nogle siger endda at man med fordel kan montere dem fra XC70, som er kraftigere og skulle passe lige over på.
Husk at have modhold på, når du spænder med momentnøglen i toppen (Lige under den gummibelagte skive), jeg kom til at rive bøsset løs på det første tårnleje fordi jeg bare spændte.

(Der er en grund til at jeg ved der er forskel på tårnlejerne, for jeg måtte skille det ad igen)
Tip: Jeg havde ikke en såkaldt "kragefod" så jeg kunne spænde moment og holde imod med en 7mm unbraconøgle (Bruges på Bilstein, så sådan en skal du lige købe), men eftersom selve cylinderen i støddæmperen kan dreje frit rundt, vendte vi bare momentnøglen rundt (Så den spændte mod uret, selve firkanten kan tages ud og vendes på de fleste) og spændte med de 70nm ved at holde en fastnøgle på møtrikken istedet, og spænde moment med den 7mm nøgle. Jeg brugte en krafttop fra BILTEMA nr. 71157 til 34,90 Kr.
Der skal nok være en eller anden ingeniør som siger at det ikke kan lade sig gøre på den måde, men for en almindelig værktøjsmager fungerer det uden problemer...
Jeg ved godt det lyder mærkeligt når man skriver det, men det er fuldstændig logisk, når man står og ser på det.
Mvh. Magnus
Jeg ved ikke om dette link virker, jeg har ikke prøvet at sætte et link ind før...
http://biltema.dk/da/Vaerktoj/Handvarkt ... ako-71156/