Komplet fjederben fra V-parts

Styretøj, bremser og sikkerhed - herunder hjul.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Komplet fjederben fra V-parts

Indlægaf kdraun » søn feb 17, 2019 9:37 am

Er der nogle der har erfaringer med komplette fjederben fra V-parts?:

https://vparts.se/dk/v70/volvo-v70-2000 ... ensin.html
Volvo V70 2.4 2001, automatic
tidligere V70 2.5 1997, Manuel
kdraun
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons dec 06, 2017 8:27 am

Re: Komplet fjederben fra V-parts

Indlægaf Ulrik Friis » tirs mar 26, 2019 23:39 pm

Nope - men jeg ville være skeptisk. Uden tvivl fremstillet i Kina, hvorfor man ikke kan være sikker på kvaliteten.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Komplet fjederben fra V-parts

Indlægaf Kim S » ons mar 27, 2019 9:18 am

Hvis du "bare" skal have synet dytten eller sælge den... så kan du sikkert godt bruge dem.... MEN.. hvis det er til eget brug og din daglige bil... ja så vil jeg holde mig væk, der er en grund til at de ikke koster spidsen af en jet jager, sådan som et kvalitets produkt vil koste....... og at sætte sin egen og andres liv og lemmer på spil HVIS nu det går galt på grund af ned brud pga. kvaliteten....... ja det siger vel sig selv.. ( nu IKKE sagt at det der koster mere og er kvalitet, IKKE kan bryde ned, men det sker nok meget mere sjældent end med et kina produkt )
Så lige på sådan nogle ting vil jeg IKKE spare... bremser, styrtøj, ophæng, dæk, støddæmper.... men nu er det så bare min mening... men heller sikker end sorry :)
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum

Re: Komplet fjederben fra V-parts

Indlægaf kdraun » tors mar 28, 2019 12:30 pm

Jeg er egentlig også enig, men hvad skal man så købe? I en 17 år gammel bil så er den jo nærmere skrotpressen end den dag den kørte over kantstenen (ok - den har kun gået 269K, så nogen vil mene at den holder 17 år til :-) )
Så jeg tænker ikke at bruge spidsen af en jetjager på madammen (https://videnskab.dk/teknologi-innovation/hvor-meget-koster-spidsen-af-en-jetjager)
Volvo V70 2.4 2001, automatic
tidligere V70 2.5 1997, Manuel
kdraun
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons dec 06, 2017 8:27 am

Re: Komplet fjederben fra V-parts

Indlægaf Kim S » tors mar 28, 2019 18:05 pm

Kan godt se det............. hmmmmmmm eller kan jeg :D , har selv lige brugt ( igennem det sidste års tid ) 2 hele jet javer he he ... nye bremser komplet, forhjuls lejer, ophæng og komplet nye dæmper og fjedre...
Men er så glad for dytten at ... ja ! ! ! ! det må koste hvad det koster... hov også nyt gasspjæld.... sååååååååå.
Det hele har jeg købt hos skandix og alt orginalt... men jeg tror også at dytten kan snuppe 10-15 år til, hvis jeg holder den vedlige... og det er altså penge lige ud af vinduet, for jeg får dem ikke igen, der imod har jeg en kampvogn som jeg holder af... :D :D :D ... konen har jeg jo også beholdt i over 30 år, og der er da også skavanker.... men skal absolut ikke skiftes ud :lol: :lol:
Man ved hvad man har...... og ved ikke hvad man får
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum


Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 19 gæster