haha det kan være, nu kender jeg jo ikke meget til volvo hk/nm
Men vil du da anbefale 16-17" ? Og nu er jeg lidt en nød til det med fælg / dæk brede men, et 5,5" fælg er da ret smalt ik? hvis nu man regner med at en tomme er 25mm snakker vi jo kun 140mm. Eller ser jeg helt forkert på det?
Jeg forestiller mig jo at 15" vil have et dæk der måler 195-205mm og at de 16-17" vil være de knap 215mm.
Men det har måske lidt at gøre med hinanden ?
Nok en af de få ting jeg aldrig rigtigt har forstået.
Men er det ellers til at finde "custom" brazil fælge forstået således at man skærer nav plade ud og svejser fælgen bredere eller, er det lavet fra fabrik et sådanne fælg?
Kan huske at vi engang lavede nogle 15" hvor vi tog brazillen fra en toyota 4x4 og smed på nogle tilfældige stålfælge vi skar ringe af og satte sammen. Men alene det tog en krig bare med at spænde op og dreje af i bænken. Et sjovt projekt men ikke et jeg har lys til igen.
Men vil 16" være tilpas da jeg håber at kunne sænke den mellem 40-60 mm vil heller ikke have at det er ude a proportion. Og snakker vi så 7"for og 8"bag eller skal man bare holde sig til en størelse?
for et fælg som denne her
http://www.sfxperformance.com/parts/HELHE8206812100.htm
Kommer i 5*4,5 16*8 med offset=0, Og jeg tror den kunne se for ondskabsfuld ud!
Men hvis det er helt håbløst at montere et sådanne monster på en zon, vil jeg da se mig om efter andre muligheder med det samme.