Volvo replica-R fælge?

Styretøj, bremser og sikkerhed - herunder hjul.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo replica-R fælge?

Indlægaf trosoe » søn aug 14, 2011 15:39 pm

Jeg er blevet lidt tændt på nogle Volvo replica-R fælge 7,5x18" til min V70ér 2002.. Jeg har kikket lidt rundt på div. danske hjemmesider og ville lige høre herinde om der er nogle der ved, om der er noget at spare hvis man kan finde dem i sverige, og hvor man evt. skal søge.. måske et link, eller andre der har gjort nogle erfaringer med at handle sådan noget Volvo-gøjl hos svensken;.)

Mvh. Troels S
trosoe
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs maj 31, 2011 19:33 pm
Geografisk sted: 4690 Haslev

Re: Volvo replica-R fælge?

Indlægaf mojive » tirs aug 16, 2011 23:49 pm

Hej Troels.

Du får da lige et link her: http://www.molway.com/shop_index_2.asp? ... &vdInch=18

Jeg skal ikke sige om det er billigere i Sverige, da jeg ikke har kigget på priserne i DK

Håber du kan bruge det...

Vh
Anders
mojive
 

Re: Volvo replica-R fælge?

Indlægaf mojive » tirs aug 16, 2011 23:50 pm

-Ellers prøv på www.blocket.se
mojive
 

Re: Volvo replica-R fælge?

Indlægaf Katron » ons aug 17, 2011 0:28 am

Prøv også www.gummihuset.se . Der koster de 4500 svenske bananer for 4 stk i enten grå eller sølv. Jeg købte mine 19" T5-r replica fælge hos dem. God service, gode priser og hurtig levering. De har også billige dækpriser, og monterer dem gerne inden levering. Køber du 4 fælge med dæk, er de faktisk også til at handle med.
Mener de leverer nye hjulbolte med, uden beregning.
Katron
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs aug 16, 2011 23:05 pm
Geografisk sted: Kolding

Re: Volvo replica-R fælge?

Indlægaf trosoe » tors aug 18, 2011 16:47 pm

Hej katron!
Tak for linket, de ser ud til at have nogle gode tilbud.. Fik du dine fælge leveret i Kolding? og bestilte og betalte du via deres hjemmeside i Sverige med visakort eller lignende??
Mvh. Troels s
Katron skrev:Prøv også http://www.gummihuset.se . Der koster de 4500 svenske bananer for 4 stk i enten grå eller sølv. Jeg købte mine 19" T5-r replica fælge hos dem. God service, gode priser og hurtig levering. De har også billige dækpriser, og monterer dem gerne inden levering. Køber du 4 fælge med dæk, er de faktisk også til at handle med.
Mener de leverer nye hjulbolte med, uden beregning.
nuværende
V70 2,5T 2011
BMW 530i E60
tidligere
BMW 528i F11
V70 2,5T 2007
V70 2,4 2002
trosoe
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs maj 31, 2011 19:33 pm
Geografisk sted: 4690 Haslev


Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster