Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Kingo skrev:GMTGMT:Jeg har godt læst andre indlæg hvor det har været oppe - burde der ikke være konstant støj deromme fra?

volvomadsen skrev:Prøv evt. at smøre håndbremse armen på begge kalibre.
Det kan gøres med WD40, og så husk at give den En masse massage for at få løsnet op. der sidder også en lille fjeder som du kan pille af, den hjælper armen tilbage. rens den og sæt den på.
Du skal gøre dette igen indenfor et halvtår, hvis du bruger WD40, du kan også gå ned og købe noget bedre fedt.
Det burde gøre det. håber at det hjælper

Klågem skrev:volvomadsen skrev:Prøv evt. at smøre håndbremse armen på begge kalibre.
Det kan gøres med WD40, og så husk at give den En masse massage for at få løsnet op. der sidder også en lille fjeder som du kan pille af, den hjælper armen tilbage. rens den og sæt den på.
Du skal gøre dette igen indenfor et halvtår, hvis du bruger WD40, du kan også gå ned og købe noget bedre fedt.
Det burde gøre det. håber at det hjælper
En V 70 har tromler til håndbremsen. så der sidder ikke nogen arm på kaliberen.

Kingo skrev:Er det en operation der er til at gå til selv i indkørslen? ( skifte bakker)

Kingo skrev:Glimrende - ser min v70 2005 ud som denne?
http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... hp?p=26225

Kingo skrev:Jeg ringende lige til Bilia i Gladsaxe for at høre hvad de skulle have for at skifte håndbremsebakkerne - hold nu fast - 3.440,85 incl. moms .......

Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster