Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo4life skrev:Super flot bil.
Er desværre ikke køber til din bil, men jeg har et spørgsmål omkring den som jeg håber du gider svare på.
På billederne bemærker jeg at listerne omkring bagerste sideruder er sorte og ruden er i et stykke (som på en 245er). Er det fordi de har været skiftet eller er det noget specielt for Express modellen? Har set på almindelige 145ere at ruden var i to stykker og med krom lister.
Held og lykke med salget.

Klågem skrev:Volvo4life skrev:Super flot bil.
Er desværre ikke køber til din bil, men jeg har et spørgsmål omkring den som jeg håber du gider svare på.
På billederne bemærker jeg at listerne omkring bagerste sideruder er sorte og ruden er i et stykke (som på en 245er). Er det fordi de har været skiftet eller er det noget specielt for Express modellen? Har set på almindelige 145ere at ruden var i to stykker og med krom lister.
Held og lykke med salget.
Jeg har aldrig set at de bagerste sideruder var 2-delte. Tror du ikke at det er synsbedrag. At det er holderen til de bagerste seler der snyder så det ser ud som om ruden er delt på midten.
Den med cromlisterne kan være fordi at de er næsten umulige at sætte på hvis de først er faldet af (det kan kun ske ved at ruden er pillet ud)

Volvo4life skrev:

Tilbage til Karosseri og Interiør
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst