hej jeg har en kamarart der lige har køb ny bil og han har købt en volvo 460 1,8 dl fra 1994 men ham han har købt den af han har taget r.ven på ham han sagde at det eneste rust der var var det i skæmene som de plejer at få og så var der lidt ved antænen men idag havde han den så på lift fordi han skulle skifte rørne til servoen og dan han kom ind under den var vangerne ved baghjulne helt væk og der var klated noget på som faldt af da han bankede blødt men en hammer og forbroen er også plum råden og gaerkasen er revned og laped med kermisk-metal kan man få en brugt forbro til fornuftige penge der er noget værd vi kunne godt bruge nogle gode råd vi har snakket med ham han købte den af og han blev helt bleg og sagde at det kendte han ikke noget til kan det betalesig at at lave det altså bilen er kun rusten de steder og motoren er rigtig god den køre ogss godt og den er rigtig pæn inden i han vil gerne have lavet den hvis det kan betalesig men han har brug for en bil han bor oppe ved vig og er elev hos himelev auto han mester mener ikk at det ville kunne betale sig men den fegler ikk noget udover de ting så hvis nogen har nogle gode forslag vil vi meget gerne høre dem på forhånd tok fra Vasile og Daniel
altså vi kan nok lave det meste selv men hvad med forbro skal den skiftes eller kan man svejse de hulder der er ??? og hvad med vangerne hvad gør vi der ????
han har købt den af han mester på himelev auto jeg ved ikke med alder af bilen kan ikke huske hvad han sagde men mener at huske det var det han sagde den har været på lift og den skulle være meget pæn i bunden
Nu er rust noget underligt noget det behøver man ikke at lave Rust kommer helt af sig selv
Venlig hilsen Claus
_____________________________________________________________ Tidligere 242, 245, 245 igen, 940, S70, V70 ll AWD, V70 lll 2,5T, VIDA DICE. Nu en Volvo XC40 P8 AWD Recharge 2023. Suppeleret med en lille Renault Clio 2 fra 2008