Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Anders_H skrev:Prøv at tage hovedkontakten i førerdøren ud og rens den ned. Det er et normalt problem. Min siderude ville heller ikke rulle op, men gerne ned.
Kan du rulle det op fra førerdøren?
Anders_H skrev:Prøv at tage hovedkontakten i førerdøren ud og rens den ned. Det er et normalt problem. Min siderude ville heller ikke rulle op, men gerne ned.
Henning.T skrev:når vi så er ved vindue snak. passer det at der kun er auto på venstre vindue NED og ikke op ?????
Anders_H skrev:Henning.T skrev:når vi så er ved vindue snak. passer det at der kun er auto på venstre vindue NED og ikke op ?????
Jeps. Har selv overvejet at sætte det i, men seriøst. Har klima, så hvor ofte er det lige, at man bruger vinduerne? Og skulle man endelig have det, skulle det være på alle fire vinduer og fordi, man har for meget tid.
Henning.T skrev:Anders_H skrev:Prøv at tage hovedkontakten i førerdøren ud og rens den ned. Det er et normalt problem. Min siderude ville heller ikke rulle op, men gerne ned.
Nej problemet er oppe ved føredøren. bag døren virker fint, men ikke ved føredøren der er det kun det ene vindue der ikke virker.
Tilbage til Karosseri og Interiør
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst