repstykker?

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

repstykker?

Indlægaf stig » man aug 14, 2006 18:11 pm

Hej Har en 245 '86, som jeg gerne vil bevare. Desværre er de forreste dørstolper ved at være temmelig sure.
Findes de mon som repstykker, og hvor finder man i det hele taget uoriginale pladedele til reparationer af den slags?
stig
stig
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn aug 13, 2006 20:45 pm
Geografisk sted: københavn

Indlægaf Duett » tors aug 17, 2006 22:03 pm

Hej Stig. Der findes ikke rep.stykker til stolperne, men Klokkerholm laver et hav af andre skaringsdele til 240. Enhver mekanikker eller reservedelslager kan skaffe de dele hjem som du ønsker. Mvh Duett
Med venlig hilsen Duett
Duett
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: tors feb 02, 2006 21:42 pm
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf BJ » fre aug 18, 2006 18:30 pm

Jeg har selv ingen erfaring med klokkerholm. Men det siges at kvaliteten er under al kritik. Skal overarbejdes og at man derfor skulle overveje at lave delene selv fra bunden. Som sagt: jeg har ingen erfaring, men har hørt det fra mange eksperter.
hilsen
Thomas
BJ
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: man apr 24, 2006 20:44 pm
Geografisk sted: København

repstykker

Indlægaf bronco121 » lør aug 19, 2006 20:54 pm

Hej Stig
Ang. rep. af dørstolper må du ud til en autoophugger, det skal være en der importerer biler fra udlandet, der kan du sagtent finde en med friske dørstolper og så må du bare igang med hammer og mejsel - husk lige at spørge om prisen først, men det burde altså ik. koste mere end nogle få hundrede kr. Hvis du ikke kender nogle gode ophuggere kan du maile mig og fortælle hvor du bor, så skal jeg hjælpe dig da jeg selv er gammel autoophugger.
bronco121
 

Re: repstykker

Indlægaf BJ » man aug 21, 2006 21:29 pm

bronco121! Hvor er din mail adresse? Galder det også 121er??
hilsen
BJ
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: man apr 24, 2006 20:44 pm
Geografisk sted: København

Indlægaf stig » fre aug 25, 2006 17:52 pm

Hej Bronco 121
Jeg kan heller ikke lige se din mailadresse, men jeg bor i København, kommer jævnligt i Roskilde og vil da godt have et tip om friske dørstolper.
stig
stig
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn aug 13, 2006 20:45 pm
Geografisk sted: københavn


Tilbage til Karosseri og Interiør

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster

cron