Rust ved bagrude.

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Rust ved bagrude.

Indlægaf Peter Vestentoft » søn aug 20, 2006 10:15 am

Hej.
Min far vil købe en Volvo 240 sedan ´90, som desværre har rust nederst til højre ved bagruden. Området er ca. 7 x 2 cm stort og går langs listen. Det ser kke ud til at være gennemtæret og tilsyneladende er der ikke mere rust under listerne, men man ved jo aldrig. Er der nogle af jer, som er kompetente til at udbedre dette og kan I gøre dette for en fornuftig pris? I skal helst bo i øst-sjælland. Rusten skal udbedres (ruden skal muligvis ud) og området (de 7 x 2 cm) skal lakeres ordentligt. :)
Venlig hilsen
Peter Vestentoft
Peter Vestentoft
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn aug 20, 2006 9:57 am
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Rust ved bagrude.

Indlægaf BJ » man aug 21, 2006 21:25 pm

[quote="Peter Vestentoft"]Det ser kke ud til at være gennemtæret og tilsyneladende er der ikke mere rust under listerne, men man ved jo aldrig. ....Rusten skal udbedres (ruden skal muligvis ud) og området (de 7 x 2 cm) skal lakeres ordentligt. :)[/quote]

Peter, tværdimod. Uden at jeg vil gøre dig bange. Alt kan laves. Men der er tilsyneladene meget mere rust under listerne. Det er nemligt der, hvor det starter. Og ruden skal i hvert fald ud. Heldevis kan det godt lave sig gøre med sådan nogle biler uden at ruden går i stykker. Muligvis kan du også genbruge gummilisten. Men der er ingen vej om at leje lidt Arne Jacobsen. Du vil blive overrasket over hvor meget rust der er.
hilsen
BJ
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: man apr 24, 2006 20:44 pm
Geografisk sted: København

Indlægaf Peter Vestentoft » ons aug 23, 2006 16:58 pm

Hej BJ. Tusind tak for dit svar. Jeg er også selv bange for rusten ved ruden, så jeg venter, til der kommer et bedre tilbud på en Volvo 240.
De venligste hilsner
Venlig hilsen
Peter Vestentoft
Peter Vestentoft
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn aug 20, 2006 9:57 am
Geografisk sted: Frederiksberg


Tilbage til Karosseri og Interiør

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 7 gæster

cron