Defekt ventilaitionsribbe - s60 2005

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Defekt ventilaitionsribbe - s60 2005

Indlægaf Hagbard » lør apr 27, 2013 15:33 pm

Hej

Volvo S60 fra 2005:

Jeg har brug for at få taget den dobbelte ventilationsribbe ud der sidder midt i instrumentbrædtet over radioen for at rette to af ribberne til. Jeg har haft min gps sidde i et klo-lignende arragement i ribberne, og da jeg skulle have gpsén af, røg 2 ribber med ud. Jeg har prøvet om jeg kunne sætte ribberne på plads forfra, men det gav andre problemer, så er jeg er nødt til at tage hele arangementet ud så jeg kan komme til det bagfra. Nogen der har et bud på hvordan det gøres uden at ødelægge noget :?: :?: :?:

Mvh. Johnny
Hagbard
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: tirs mar 16, 2010 23:33 pm

Re: Defekt ventilaitionsribbe - s60 2005

Indlægaf gälleryd » lør apr 27, 2013 19:35 pm

Den er ikke så svär at få af/ud,der er 8 stk plastik-paler du kan vippe forsigtigt op med en lille skrueträkker igennem ribberne,de sidder i hjörnerne,dvs 4 stk i vär udbläs,gör det forsigtigt og så er den til at träkke ud forfra.....vh gälleryd
venlig hilsen Jan
________________________________
2006 v70n t5 260hk (konebil)
og en (del) andre ikke-volvoer.
gälleryd
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: fre mar 16, 2012 9:04 am
Geografisk sted: småland og Kvikkjokk (polarcirklen)Sverige

Re: Defekt ventilaitionsribbe - s60 2005

Indlægaf Hagbard » lør apr 27, 2013 20:14 pm

gälleryd skrev:Den er ikke så svär at få af/ud,der er 8 stk plastik-paler du kan vippe forsigtigt op med en lille skrueträkker igennem ribberne,de sidder i hjörnerne,dvs 4 stk i vär udbläs,gör det forsigtigt og så er den til at träkke ud forfra.....vh gälleryd


Takker - :D :D jeg har faktisk siddet og prøvet at påvirke palerne men var bange for at de ville gå i stykker, men jeg prøver igen.

Hilsen Johnny
Hagbard
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: tirs mar 16, 2010 23:33 pm


Tilbage til Karosseri og Interiør

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster