Chrom til amazon?

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Chrom til amazon?

Indlægaf Amazon Smed » fre jul 05, 2013 10:55 am

Hej
Jeg er flere gange stødt på navnet Villy Eskildsen i Amazonen (Klubbladet) Der står at folk har benyttet sig af hans tilbud i forbindelse med kofangere og sideruder og han bytter gerne?
Jeg er lige ved at gå til af nysgerrighed... Hvad gør han? og kan man ringe til ham? Jeg har bunker af chrom dele som trænger til hjælp :D

Er der nogen der kan hjælpe?

Og hvis der er nogen der ved hvor man kan få noget forchromet så mangler jeg også lidt hjælp der...

Mvh. Jesper
Amazon Smed
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons jan 16, 2013 12:59 pm

Re: Chrom til amazon?

Indlægaf Jeppe » fre jul 05, 2013 13:27 pm

Amazon Smed skrev:Hej
Jeg er flere gange stødt på navnet Villy Eskildsen i Amazonen (Klubbladet) Der står at folk har benyttet sig af hans tilbud i forbindelse med kofangere og sideruder og han bytter gerne?
Jeg er lige ved at gå til af nysgerrighed... Hvad gør han? og kan man ringe til ham? Jeg har bunker af chrom dele som trænger til hjælp :D

Er der nogen der kan hjælpe?

Og hvis der er nogen der ved hvor man kan få noget forchromet så mangler jeg også lidt hjælp der...

Mvh. Jesper


Hej Jesper

Villy er god til at sætte reservedele i stand. Men i forhold til krom kniber det, da hans forkromer er holdt med at drive virksomhed. Jeg har selv været i dialog med Villy omkring sideruder der sal laves i stand. Men det kan jo være han har nogle af de dele som du mangler. Du kan prøve at skrive til ham på eskil@mail1.stofanet.dk

Nu ved jeg ikke hvor du er fra og hvor langt du vil køre for at få forkromet. Men ÅK i Århus skulle være dygtige. Jeg skal ud med noget til dem efter sommerferien.

Mvh
Jeppe
Brugeravatar
Jeppe
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 395
Tilmeldt: tors feb 16, 2006 11:54 am
Geografisk sted: Viby J.

Re: Chrom til amazon?

Indlægaf Amazon Smed » fre jul 05, 2013 16:31 pm

Hej Jeppe
Tak for svaret...
Jeg bor i Holstebro så Århus er ikke voldsomt langt væk... Hedder det åk ?
Hilsen Jesper
Amazon Smed
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: ons jan 16, 2013 12:59 pm

Re: Chrom til amazon?

Indlægaf Cringvig » fre jul 05, 2013 17:18 pm

Hej

Jeg kender Willy personligt og det han laver er 100% i orden med fuld garanti og support.
Som der rigtigt bliver skrevet så kniber det med chromen så derfor jeg har fået lavet flere ting ved croma og det har været sindsygt flot lavet.
Hvis man modtager en del som man ikke er tilfreds med så skal man bare sende den retur, så trækker de chromen af, sender den retur og sætter pengene ind på din konto.

Mvh
Chris
Mvh
Chris
-----------------------------
V70 Drive MY10 BLIS, LDW, DAC og RSE
Cringvig
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 340
Tilmeldt: søn mar 11, 2012 20:48 pm
Geografisk sted: Odense C


Tilbage til Karosseri og Interiør

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 11 gæster

cron