mit rudeoptræk i førersiden køre automatisk og når det når toppen køre ruden ned igen, det er lige som om det har midstet sit topstop - v70 fra 07, er der nogen der ved hvordan den fixes ?
mvh
Søren
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Klågem skrev:Prøv at følge dette link. Og kom med en tilbagemelding
http://www.volvoforums.org.uk/showthrea ... =UEM+reset

Klågem skrev:Så prøv denne metode.
- pull fuse for 1 minute (#35 for driver's door, #36 for passenger door)- replace fuse- hold window * down for 10 seconds- hold window * up for 10 seconds

solgt skrev:vida under ddm avanceret initalisering af siderude

Claus skrev:Hej damsky
Vi er mange her inde som har vida og kan hjælpe.
Skriv lige hvor i landet du kommer fra så er jeg sikker på at der en i dit område der vil hjælpe.

Claus skrev:Hej Søren
Næstved er lidt langt væk fra Vedbæk ellers ville jeg kunne hjælpe.
Men hvis du prøver klågem´s forslag med sikring 35 og 36.
Ja dem har du ikke ude i motorrummet men inde i kabinen. Åben førerdøren og endestykket af instrumentetbrættet det der er op mod døren kan åbnes og derinde sidder sikring 35 og 36
Håber at du klarer den eller får hjælp.

Claus skrev:Hej Søren
Det lyder mystisk. Nu har jeg været strømskemaerne igennem og sikring 27 er til styremudulerne af sideruderne, Sikring 35 og 36 er til modulet i hen holdvis højre og venstre dør.
Hvis de ikke er der kan det være at det er problemet. sikring 27 er på 15 amp og 35 - 36 er på 25 amp
Når og hvis du finder fejlen må du endelig skrive hvad fejlen var/er

solgt skrev:I forveksler ikke placering af sikringerne? Der er en sikringsholder ind i siden på instrumentbordet og på 2005- også i cem som du kan se hvis du fjerner pladen over pedalerne

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster