Eftermontering af el føresæde. Volvo V70 99

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Eftermontering af el føresæde. Volvo V70 99

Indlægaf volvo_dk » man sep 27, 2010 21:03 pm

Er der nogen af jer der har nogen erfaringer i at instalere et el sæde istedet for de mekaniske der sidder som standard?
Jeg har faktisk kun selve stativet med motore så jeg skal genbruge betræk og sædevarme og skumfyldet. og jeg skal have en ekstra magnet sikring (nr39). Det ser ud til at der er et passende antal stik under det eksisterende sæde incl et der tilsyneladende ikke bruges. ( Det er nok til motorene) Måske er der nogle af jer der gemmer på en vejledning og /eller nogle erfaringer. Jeg er i tvivl om hvordan sædevarme betræk airbag m. m. behandles. Der står ikke ert meget i Haynes, men nogle må jo ha gjordt det før mig.
volvo_dk
Ny bruger
Ny bruger

Re: Eftermontering af el føresæde. Volvo V70 99

Indlægaf Balder » tirs sep 28, 2010 0:14 am

volvo_dk skrev:Er der nogen af jer der har nogen erfaringer i at instalere et el sæde istedet for de mekaniske der sidder som standard?
Jeg har faktisk kun selve stativet med motore så jeg skal genbruge betræk og sædevarme og skumfyldet. og jeg skal have en ekstra magnet sikring (nr39). Det ser ud til at der er et passende antal stik under det eksisterende sæde incl et der tilsyneladende ikke bruges. ( Det er nok til motorene) Måske er der nogle af jer der gemmer på en vejledning og /eller nogle erfaringer. Jeg er i tvivl om hvordan sædevarme betræk airbag m. m. behandles. Der står ikke ert meget i Haynes, men nogle må jo ha gjordt det før mig.

1. skal du være sikker på , at stativerne stammer fra en +99er v70 , de gamle har en mekanisk udløsning til airbag,fra 99 er den elektrisk styrt.
Balder
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Hobro

Tilbage til El-system og Instrumenter