Jeg er nu også blevet Volvo ejer
1) Modellen jeg har købt er en Summum med diverse pakker, så der er udstyr nok i den, men alligevel ikke, for jeg kunne vældig godt tænke mig at få monteret kamera bagpå og evt. foran, hvis bølgerne går rigtig højt. Har i nogen idé om hvad det skal koste (udover at Volvo ifølge hjemmesiden har en vejl. pris i 2011 på hhv. 8.500 og 10.800 kr. foran og bagved inkl. montering) og er det noget man kan kaste sig ud i selv og evt. købe separat (hvor er bedst så)? Jeg kan nok få en ven til at hjælpe og han har sat den slags i VW'ere før, men aldrig i en Volvo, så hvis der er noget man skal være opmærksom på, så råb endelig op (der er navigation i, så bilen er forberedt).
2) Min stemmestyring er ikke aktiveret, den står bare som "grå" i "my Car". Sælger siger det "bare" er et stykke software Volvo skal sætte ind. Nogen idé om hvad det bør koste og drøner man bare ind til Volvo og så er den klaret på 5 min., eller skal jeg vente til jeg når et service og den alligevel skal derind (evt. i Sverige), da jeg er bosat i KBH området?
3) Bilen har kørt som taxa og (måske) derfor er passagerer-sidens bælteindikator defekt (bevidst eller ubevidst). Der er en "dims", der ifølge sælger skal skiftes nede i selelåsen. Er der nogen der ved hvad det er for en og er det også Volvo der skal på banen her?
Kan du kun svare på et eller flere af mine mange spørgsmål, så vil jeg sætte pris på at du byder ind. På forhånd mange tak for hjælpen og go' dag!