Hej igen,
Øv øv... I alt glæde ved købet af denne super dejlige Volvo, så har jeg desværre lige oplevet noget meget meget mystisk.
Jeg oplever at den nogle gange nu nærmest dør.... At motoren går ud, men tændingen er stadig aktiv, for pludselig lyser ALT i instrumentpanelet. Altså alle indikations-lamper, rattet låser nærmest og bliver tung. Meget tung og bremserne er godt stramme at træde på..... og så kan den ikke startes igen. Som om der sker en kortslutning i noget.... men kan hverken fremprovokere det på nogen måder.
Jeg er ikke nogen mekaniker, men kan ikke se at der skulle være noget galt mht. olie, diverse væsker og heller ikke brud eller andet på ledningsnettet.
Luftfilteret ser nyt ud. Har børstet det rent, det skidt som sad der.... Benzinfilteret er måske lidt tricky.... for bilen er undervognsbehandlet og desværre har det fået så meget, at slange osv. er "integreret" i filteret.
Så jeg tør ikke selv skrue i det.... nu hvor jeg har en hel tank i den.
Desuden må jeg lige skynde at tilføje til læserne af mit andet indlæg.... at jeg ikke har lavet "lys" på det andet tågelys, så det har naturligvis ikke noget med det at gøre.
Er der nogle som evt. har oplevet dette før med samme model eller generelt og fandt fejlen?
Håber at nogen kan hjælpe mig... Desuden hvis nogen har en lille quick-guide til at komme om bag ved instrumentpanelet (blæseren og uret) for at skifte pæren, så er jeg er både modtagelig og dybt taknemmelig for
dette.
MVH. og god søndag
VolvoHans