Vh. Johnny
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Nielsenand skrev:Ej det kan ikke passe. Det et 3 min job. Det lyder voldsomt hvis du vil have hele lygtehuset ud for detHvor er du fra i landet, vi må da kunne hjælpe dig med en "mindre" hånd

Claus skrev:Hej Johny
Ude ved dine lygte huse sidder der en pløk ligende dims som man tager op og så kan hele lygtehuset tages ud.

Hagbard skrev:Nielsenand skrev:Ej det kan ikke passe. Det et 3 min job. Det lyder voldsomt hvis du vil have hele lygtehuset ud for detHvor er du fra i landet, vi må da kunne hjælpe dig med en "mindre" hånd
Jeg kan simpelthen ikke få fingre eller en hånd ind gennem åbningen bag pæren, har brugt halvanden time i højre side før jeg opgav. Fik netop trukket stikket af pæren og løsnet clipsen men kunne simpelthen ikke få fat i pæren og trække den ud. Bor i Brønshøj (København).

Nielsenand skrev:Jo mere jeg læser om dette emne jo mere bange bliver jegPå min 2004 syntes jeg ikke at det er det store problem (ved ikke om det er lavet om på 2006 modellen?). Men hvis det er vil jeg da gerne give det et forsøg (bor på kanten af Frederiksberg/Vanløse ved Flintholm st.) send en pb hvis det er.

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster