Jeg har idag haft lånt en trailer af selvskabet freetrailer. og til at starte med kunne jeg se at der var noget overgang i den da alt blikkede på traileren når man skulle bremse eller blinke og "trailer blinket " i instrumentbordet blikkede heller ikke som det normalt gør når man har trailer på ..
nå men jeg holder stille for at fylde traileren op i ca 40 min. og der efter kan jeg ikke starte "har aldrig har start problemer før " den klikker kun og andet sker der ikke .. jeg for lidt start hjælp af en venlig sjæl og kommer afsted igen .. nu siger den lav spænding og jeg tænker at den selv bare lige skal køres en lille tur så der kan lades op igen..
jeg kommer så hjem efter en tur på ca 30 min og slukker bilen og prøver at starte igen uden held.. den klikker igen kun ..
jeg har nu målt i gennem og generatoren lader kun med omkring 10 v .. ??
jeg ringede så til freetrailer der vaskede hænderne meget hurtigt at det ville de ikke have noget med at gøre da lyset jo er et lukket system så det kunne ikke gøre skade på bilens elektronik ..
kan det virkelig være rigtig ?
og er det et generator problem eller batteri .. elelr evt begge. jeg har haft held med at lade en lader stå på også kan jeg starte igen så tænker at batteriet er ok men generatoren der ikke lader..
kan man evt nøjes med laderælet ? eller skal man punge ud for helt ny generator ..
ps undskylder mangel på . og ,
Mvh Dennis