Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Anders_H skrev:Der sad en jvc radio i min, da jeg fik den. Den byttede jeg så ud med en anden jvc radio med bluetooth. Plug N play. Den kobler på min Tlf i løbet af 10 sekunder, så jeg har musik og Tlf over bt, og jeg har aldrig tlf'en oppe ad lommen.
Originalt er fedt, ser godt ud, men det kan jo ingenting.

kimmer skrev:Anders_H skrev:Der sad en jvc radio i min, da jeg fik den. Den byttede jeg så ud med en anden jvc radio med bluetooth. Plug N play. Den kobler på min Tlf i løbet af 10 sekunder, så jeg har musik og Tlf over bt, og jeg har aldrig tlf'en oppe ad lommen.
Originalt er fedt, ser godt ud, men det kan jo ingenting.
Det kan godt være jeg må slippe den gamle radio. Jeg er dog ikke glad for tanken, netop pga. originaliteten forsvinder. Jeg kunne dog gå på kompromis hvis jeg fandt en radio der fyldte hele tomrummet hvor radioen sidder... ala den her http://www.pixmania.dk/bilstereo/jvc-bi ... 191-a.html ..... frem for en "halv" radio.
Jeg er meget blank på området, ved du eller andre om radioen på linket passer i målene og om det er plug & play.... ?

Anders_H skrev:Du søgte efter en 2-din radio, men brugte dremmel til at lave hullet fra 2-din til et? Hvad dælen skulle skæres?

Waltersdorff skrev:Anders_H skrev:Du søgte efter en 2-din radio, men brugte dremmel til at lave hullet fra 2-din til et? Hvad dælen skulle skæres?
Ja, i "radiohullet" er der i hver side en "styreskinne" støbt i plastikken, som bruges af den originale båndspiller/radio. Det er den "styreskinne" som blev slebet væk med sandpapir, så monteringskassen til den nye radio kunne placeres.
Håber det gav mening ellers finder jeg gerne det svenske link, som jeg benyttede.

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster