Hejsan Heinrich
Volvo's originale radio er et godt valg. Ja, det kan fint lade sig gøre indenfor budgettet.
Der er en org. radio til salg her på forum til 1000,- Det er en HU603, volvo's mellem-størrelse stereo ( som jeg også kører med, den er fin).
viewtopic.php?f=7&t=4849Jeg er ikke 100% sikker på at den passer i din bil (den som er til salg er vist model år 2003), men ellers kan du finde en hos ophuggerne til din 2002.
(iflg VADIS kan en HU603 sættes i en 2002 V70, forhør evt. hos et volvo værksted hvad software vil koste)
Du behøver ikke et nyt rat, blot selve knapperne (jeg har selv skiftet knapper i rattet, det er nemt nok).
Der skal så sandsynligvis noget software til (fra volvo værksted), men prøv at smide radioen i og se om det virker.
Du kan være heldig at knapperne til radioen også virker umiddelbart,prøv det.
Mht cruise-control, så skal der foruden knapperne i rattet, også noget software til fra volvo.
Klima-anlægget ved jeg ikke om du kan opgradere, eller rettere jeg ved ikke om det vil være meget dyrt.
Altså, du kan købe: radioen, et sæt cruise-control knapper og et sæt radio-knapper.
(jeg har cruise- og radio-knapper til salg på dette forum, men de er til en 2000'er, du skal have til en 2002'er)
et billede af knapperne til rattet :
http://www.s80.dk/Billeder/knapper_s80.JPG