Så er der igen kommet nogle ting på banen og et af mine spørgsmål er omkring tågelygterne foran:)
Jeg har taget et par orginale volvo tågelygter fra en anden volvo s40 classic og sat dem over på min -
På min volvo var der trukket kabler til dette - tilgengæld kunne jeg kun slå kontakten over på tågelys til baglamperne:)
Så jeg nakkede også styreboksen fra den anden volvo ind til min volvo og fik skiftet det hele:) Alle stik passer overens med hinanden
Jeg fik så sat den ene tågelampe til og ville så derefter se om det virkede = Desværre ikke. (Har målt strømmen og der løber ingen forbindelse ud i kablerne`? - der
står narder en skid i nogen bøger eller net sider:P) Kan fanme ikke finde den skide fejl:P
Spørgsmålet er
1) Kan der mangle en sikring til dette?
2) Kan det skyldes en mellem-boks der skal styre mit tryk inde fra bilen af og derefter skal koble tågelygterne på til dem foran?
3) Kan i givet et hurtigt resume omkring fremgangsmåden, trin for trin:)??
4) Der kommer sådan set heller ikke en lamp frem på panelet, ligesom hvis du trykker bagtågelygter til
P.s. har også haynes manuel volvo s40 - dog syntes jeg ikke at kunne finde noget vildt omkring tågelygternes funktion?
Håber i kan hjælpe mig. Tak:)