Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

slackerdk skrev:Der er vist ikke så meget tvivl..![]()
Klågem, har du ombygget beslaget i din for at få plads til det store batteri??
Som sagt så syntes jeg at der kommer til at mangle 1 - 1.5 cm i højden.
Slacker

Klågem skrev:Jeg tror ikke at der er den store forskel. Men kan du ikke finde et batteri der er lavere

Nielsenand skrev:@Klågem er det ikke kun hvis du har haft fingrene i airbaggen at du skal huske at dreje nøglen inden tilslutning af batteriet? Det er min opfattelse, men hvorom alting er kan det nok aldrig skade at tage dette hensyn

slackerdk skrev:Tog chancen og købte Exide EA 1000.
Mange tak for hjælpen!
Slackerdk

ottendahl skrev:Har du undersøgt hvad Volvo skal have for et Org batteri? Jeg har lige købt til min T-5R på Volvo da nørden godt ville give noget ekstra for at maskinrummet ser pænt og org. ud. Og til min store overraskelse var prisen på Volvo 495,- ca samme pris som i T-svansen..

Klågem skrev:ottendahl skrev:Har du undersøgt hvad Volvo skal have for et Org batteri? Jeg har lige købt til min T-5R på Volvo da nørden godt ville give noget ekstra for at maskinrummet ser pænt og org. ud. Og til min store overraskelse var prisen på Volvo 495,- ca samme pris som i T-svansen..
Hmm. Det ændrer ikke meget i maskinrummet.
Mit batteri sidder i bagagerummet![]()
Og et 100amp batteri med 850 startamp tvivler jeg på at man får til en plovmand.
Volvo kører vist også med Varta ab Werk

ottendahl skrev:Klågem skrev:ottendahl skrev:Har du undersøgt hvad Volvo skal have for et Org batteri? Jeg har lige købt til min T-5R på Volvo da nørden godt ville give noget ekstra for at maskinrummet ser pænt og org. ud. Og til min store overraskelse var prisen på Volvo 495,- ca samme pris som i T-svansen..
Hmm. Det ændrer ikke meget i maskinrummet.
Mit batteri sidder i bagagerummet![]()
Og et 100amp batteri med 850 startamp tvivler jeg på at man får til en plovmand.
Volvo kører vist også med Varta ab Werk
Det er jeg klar over, det sidder også der i min D5'er..Og er også godt klar over prisen ikke er 500kr.. men ville bare frem til at prisen på Volvo var lavere end i T-hansen. og du roste jo selv lige det der sad i bilen for at holdt 9år..
Så det var da værd at undersøge..

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster