Sensus Connect internet apps i Danmark

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Sensus Connect internet apps i Danmark

Indlægaf DavidP » tirs mar 08, 2016 21:24 pm

Hejsa,

Jeg har for nylig købt en v60 fra marts '15. Bilen er udstyret med Sensus connect og volvo on call.

Jeg har leget lidt med bilen og dens funktioner, og har også afprøvet Sensus Connect Apps delen. Jeg har fået koblet bilen til internettet via min telefon og det fungerer ganske fint. Jeg har dog et spørgsmål til Apps delen.

Hvis jeg kigger på http://support.volvocars.com/dk/pages/a ... 511c228ebd så skulle der i min bil være adgang til et større udvalg af Apps end de jeg ser i min bil. Pt ser jeg kun TuneIn, StoryTell og Stitcher. Er det simpelthen fordi de andre Apps ikke er understøttet i Danmark, eller mangler jeg en softwareopdatering for at kunne se disse Apps?

Navigation blev eftermonteret ifm købet, så jeg går næsten ud fra at forhandleren opdaterede sensus inden levering.

Kan eksperterne kaste lidt lys over mit spørgsmål :)

Tak på forhånd.
DavidP
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs mar 08, 2016 20:43 pm

Re: Sensus Connect internet apps i Danmark

Indlægaf poult » ons mar 30, 2016 22:15 pm

hejsa
jeg har Sensus Connect i min V40-D3'er og jeg har en del mere end det du skriver
du er klar over at der er en af settings menuerne hvor du kan "gemme" de app's du ikke gider at se på ?? det kunne være at forrige ejer har hidded dem
der er også en side hvor du burde kunne se alle app's inkl "app shoppen" (kan ikke huske hvad den hedder) (lige som på en anden Android mobil)
Poul
lykkelig ejer af: Volv0 V40 D3, Honda CBR600F4i, Yamaha XJ600 Diversion, Honda CBF125...... og en havetraktor ;-)
poult
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør mar 12, 2016 17:56 pm


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster

cron