Bluetooth

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Bluetooth

Indlægaf Jlytje » lør jul 09, 2016 17:42 pm

Jeg har stærkt brug for hjælp ! ! ! !

Jeg har en Volvo V50 årgang 08 med High Performens Sound system.
Jeg har købt en parrot asteroid tablet, som er et alt i et system, med Bluetooth til håndfri, musik streaming, navigation og internet.
Jeg har i bilen en Parrot 3200 men den virker kun som håndfri, uden mulighed for streaming, derfor skal den skiftes.
Jeg havde regnet med, at jeg kunne bruge den adapter kabel, til det nye system, som er brugt til den gamle, det skal lige siges, at jeg ikke har skilt noget ad endnu, da jeg lige vil være sikker på, at jeg har de rigtige dele.

Det store spørgsmål er, hvordan skal den nye monteres, for når jeg har kikket rundt på nettet, syntes jeg, det virker som om, at når man skal bruge den til musik streaming, så skal man ha en special adapter kabel, som skal tilsluttes forstærkeren i bagagerummet ? ? ? ?
Nogen der har erfaring med det ? ? ? ?
Jlytje
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør jul 09, 2016 14:40 pm

Re: Bluetooth

Indlægaf Ulrik Friis » lør jul 09, 2016 22:22 pm

Parrot sælger et kit som kan forbinde din radio med tablet'en, men jeg tror Parrot regner med at tablet'en skal erstatte radioen, og så er du på dybt vand hvis ikke du præcist ved hvordan en sådan udskiftning skal foretages. Du skal i første omgang læse dokumentationen til tablet'en nøje igennem og derefter finde ud af om der findes et tilslutningskit til din bil. Det du har gang i er super specielt og ikke noget vi roder med dagligt her på forum.

Men ellers - velkommen til.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Bluetooth

Indlægaf Jlytje » søn jul 10, 2016 9:14 am

Mange tak for svaret.
Jeg tænker bare, at det skal vel tilsluttes på samme måde, som den Parrot 3200 der er i bilen nu.
Jlytje
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør jul 09, 2016 14:40 pm


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster

cron