Ulrik Friis skrev:Tonny! Fint at du har redigeret din signatur, men ku' du ikke resize billedet til en mere acceptabel størrelse. Fx samme størrelse som du brugte tidligere?
Jeg skal lige have billedet ind på pcen. Fra mobilen kan jeg ikke.
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Ulrik Friis skrev:Tonny! Fint at du har redigeret din signatur, men ku' du ikke resize billedet til en mere acceptabel størrelse. Fx samme størrelse som du brugte tidligere?
Klågem skrev:Hvor i landet befinder du dig
Lars møller skrev:Klågem skrev:Hvor i landet befinder du dig
Stadigvæk Vildbjerg. Det ligger mellem Herning og Holstebro i midt-vest jylland
Ulrik Friis skrev:Tonny! Fint at du har redigeret din signatur, men ku' du ikke resize billedet til en mere acceptabel størrelse. Fx samme størrelse som du brugte tidligere?
jimDK skrev:Hvor længe er det siden diesel filteret er skiftet?
Det bliver ret sort pga retur-løbet.
Når fyret kører trækker det også diesel igennem filteret,
så det kunne måske forklare at motoren går fint hvis fyret har kørt lidt inden start,
(det er ikke sikkert at det er pga temperaturen at fyret afhjælper problemet.)
Bare en tanke.
Ulrik Friis skrev:Tonny! Fint at du har redigeret din signatur, men ku' du ikke resize billedet til en mere acceptabel størrelse. Fx samme størrelse som du brugte tidligere?
Klågem skrev:Har lige været ude for en Audi der gjorde det samme.
Startede og efter et par sekunder gik den ud.
Alle målbare data var i orden.
Koblede egr fra. Og så kørte den.
Hvis den hænger i ventilen pga sod. Så dør den. Eller hoster.
Klågem skrev:Har lige været ude for en Audi der gjorde det samme.
Startede og efter et par sekunder gik den ud.
Alle målbare data var i orden.
Koblede egr fra. Og så kørte den.
Hvis den hænger i ventilen pga sod. Så dør den. Eller hoster.
jimDK skrev:Ja, det kunne også være pumpen.
jeg har en højtryks pumpe liggende, til vores XC90er.
hvis du vil afprøve teorien.
Lars møller skrev:jimDK skrev:Ja, det kunne også være pumpen.
jeg har en højtryks pumpe liggende, til vores XC90er.
hvis du vil afprøve teorien.
Det var da et tilbud. Mange tak. Jeg har prøvet igen fra morgenen, uden EGR ventilen var slået til. Der startede den klokkerent. Nu har jeg bestilt en ny. Og skifter den mandag. Så må vi se om det har nogen effekt. Den har jo alligevel været med ca 600000 km..
Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 15 gæster