Hej med jer
Jeg har fået et problem. Gårsdagen da jeg skulle starte min ventilator i bilen fungerede den ikke men når jeg tog hånden op foran kunne jeg stadig mærke varmen. Jeg har tjekket alle sikringer både i front ved motor rummet ( de små sikringer, altså ikke hovedsikringer som er sorte) samt sikringer i venstre side inde i bilen. Der var ikke gået nogle sikringer. Fik også en kammerat til at tjekke efter om jeg nu havde gjort det rigtigt og han kunne heller ikke finde noget. Her i skrivende stund da jeg skulle starte bilen her til morgen fungerede ventilatoren.
Nu kommer der så to store spørgsmål :
Er det måske blæsemotoren og hvordan kommer man ned til denne ? I må gerne skrive det op i punktform hvordan man kommer ned til den. Er det lige under viskerbladene man skal tage det hele af eller hvordan?
Det andet spørgsmål hvis det er modstanden der sidder deri, hvordan kommer man så derind og hvor sidder de? og hvordan skal de skiftes?
( jeg har en anelse at min kammerat måske har kommet til at puffe til noget, så den måske virker i lidt tid igen, da han gik ind i højre side altså passagersiden front ved handskerummet).
Jeg håber I har nogle gode forslag som kan bruges, hvilket I altid har haft . Og det er sådan set også derfor jeg vender tilbage hertil gang på gang
Hvis der er nogle som har en manual på dansk, er jeg interesseret i en sådan, da min er på italiensk