fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf nosvolvo » tors mar 15, 2018 18:16 pm

Hej jeg er helt nyt her på forum.

Jeg har en fejl på min ny indkøbte volvo s60 fra 2006 170 2.4

Den skriver Anti-skid System Service Required og det kom efter at vi tjekket styrekugler og bærearme. Vi havde drejet med styre tøjet ved at rykke dækkene fra side til side mens den var på lift og da at vi tændte bilen havde vi denne fejl:(

Har læst en del på nette og fundet ud af at det kan være en del forskellig ting og er kommet frem til at jeg behøver en fejludlæser med Vida software.

Jeg har læst op på emnet og fundet ud af at der er flere forskellig cloner og der i blandt nogle man skal holde sig fra isør dem uden fullchip og blåt print.

Jeg har kigge på denne danske side som sælger den https://www.proautotools.dk/product/146 ... dice-2014a
har skrevet til ham der sælger og bedt om billeder af printet men har desværre ikke fået svar:(

Har også kigget på denne UK side http://www.eobdtool.co.uk/search/?q=vida&DirID=
men den får ikke de bedste anmeldelser på trust pilot dog kan jeg se de forskellige print på billederne at det ser rigtigt ud der findes en B kvalitet og en A kvalitet man kan vælge imellem


Jeg er ikke i tvivle om at jeg skal have en udlæser men hvor pokker skal jeg købe den ??
Håber i kan give mig et link til hvor i har købt noget der virker eller et hint til hvor jeg skal købe og ikke blive snydt

vh jan
nosvolvo
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs mar 13, 2018 16:35 pm

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf nosvolvo » fre mar 16, 2018 9:00 am

Slet ingen som har et godt råd til hvor i har købt jeres vida Dice
eller nogen som har haft samme fejl som mig:)))

vh jan
nosvolvo
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs mar 13, 2018 16:35 pm

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf Kingo » fre mar 16, 2018 9:40 am

Jeg købte min i sin tid på Aliexpress - aner ikke hvilke der er gode eller dårlige....

https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... =vida+dice

Hvis du køber i Kina så husk at meddel afsender at de skal sætte værdien til under 13 USD så du undgår fortoldning i DK......
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: man mar 19, 2012 19:27 pm
Geografisk sted: Vangede

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf Kim S » fre mar 16, 2018 10:41 am

Prøv at skrive vida dice i søgefeltet .. Evt køb af vida dice..... så er du underholdt i et stykke tid :lol: :lol: om du bliver kloger ...ja det er så spørgsmålet... men sund fornuft og lidt oplysninger på nettet om kvalitet .. ja så er du godt på vej :D
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf Kingo » fre mar 16, 2018 11:54 am

Og glemte at skrive - min er super kvalitet - lækre silicone ledninger og generelt virker det til at jeg fik en af dem der formentlig er "faldet" af samlebåndet hvor de "rigtige" DICEs bliver lavet. (Fandt hvis en tråd hvor en havde åbnet to forskellige og udpegede hvad man skulle holde øje med på printepladen)

google....
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: man mar 19, 2012 19:27 pm
Geografisk sted: Vangede

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf Kim S » fre mar 16, 2018 17:34 pm

Kingo.... god ting ... hvor man rimeligt hurtig kan opdage dårlige/billige produkter .. nemlig ledningen, hvis de har brugt de gode bløde sillicone ledninger, ja så har de nok heller ikke sparet på de gode ting indeni..
Jeg skilte min ad for at tjekke print og komponenter med de forskellige der er afbillede på nettet ( da jeg fandt ud af at den kom fra kina land :D og ikke fra det eu land jeg bestilte den ved, selv om der stod IKKE fra kina ) ALTID tjekke og tjekke .. og så lige tjekke igen :D
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf nosvolvo » lør mar 17, 2018 11:49 am

hej alle

Tak for responsen jeg tror jeg prøver lykken og håber det går med en af de linkede sider.

Godt nok spændt om det så virker når den kommer:)

vh jan
nosvolvo
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs mar 13, 2018 16:35 pm

Re: fejlkode hvor skal jeg købe min udlæser:)

Indlægaf Strandvaskeren » lør mar 17, 2018 21:04 pm

Jeg ville købe den fra ham danskeren, ikke fordi jeg kender hem eller hans produkter, men jeg har været gennem sådan et kineserkøb på ebay og det er superbøvlet hvis skidtet viser sig ikke at virke.

Ved et dansk køb over nettet har du 14 dages fortrydelsesret, dvs. du har tid til at hitte ud af om dimsen virker, om den kan det du forventer og hvis ikke, så er det nemt at sende den retur.
Hygge..
Thomas
2002 S60 2.4 uden mølle
Strandvaskeren
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 189
Tilmeldt: lør okt 01, 2016 14:37 pm
Geografisk sted: Lidt udenfor Roskilde


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster