NAV i 2013 V60?

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

NAV i 2013 V60?

Indlægaf S_Volcom » tirs maj 29, 2018 16:00 pm

Hej Volvosnak.

Som jeg kort nævnte i et intro-indlæg på denne dejlige side, kunne jeg virkelig godt tænke mig at få navigation i mit Sensus anlæg. En sælger fra Volvo sagde det ikke kunne installeres, men jeg er slet ikke overbevist? Hvordan finder jeg ud af dette, og hvis det ikke kan lade sig gøre uden en total omlægning af hele systemet hos Volvo (alt for kostbart!), hvilke alternativer kender I til, der passer til en 2013 V60 D3 med 7" skærm.

Jeg har kigget på Navinc.nl, der sælger nogle dette androidbaserede "intergrationsset" med touchscreen til 1k euro. Kan det mon virke?
http://www.navinc.nl/5-navigation-systems/multimedia-q-roi-android-integration-set-volvo-with-5-or-7-inch-color-screen

Andet har jeg simpelthen ikke kunne opstøve!? Håber der er nogen, der har en løsning eller ideer til noget? :D

Hyg jer!

S
S_Volcom
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre maj 25, 2018 23:12 pm
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: NAV i 2013 V60?

Indlægaf S_Volcom » man jun 04, 2018 13:01 pm

Slet ingen der har erfaring med at retrofitte Nav, i en bil der åbenbart ikke kan have standard Senus Nav? :o
S_Volcom
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre maj 25, 2018 23:12 pm
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: NAV i 2013 V60?

Indlægaf J.S. » fre jul 06, 2018 22:03 pm

Jeg har en V40 D2, fra 2013, som er blevet opdateret til Sensus, fra RTI, inden jeg købte den. Der virker navigationen fint og kan opdateres via et 32 Gb USB-stick og det koster gratis. Da jeg ledte efter Volvoen, fik jeg at vide, at bilen skal være født med Bluetooth, altså med håndfri telefon. Der skal altså være en TEL knap, så er den rigtige computer/processor sat i. Hvis du ikke har den version med Bluetooth(TEL knap), så kan der heller ikke sættes et navigationssystem i.
Hvis du har det installeret, burde du kunne få navigationsanlæg som ekstraudstyr.

Her er et link til hvordan man opgraderer/opdaterer fra RTI til Sensus.: viewtopic.php?f=6&t=13358&p=74022&hilit=sensus#p74022
Med venlig hilsen J.S.
J.S.
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: man jul 02, 2018 18:11 pm
Geografisk sted: Østjylland


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster